Selamat Datang ke ! Friendshipworlds2u Blog. Terima Kasih Diatas Kunjungan Anda.

Saturday, November 20

Terima kasih Cinta



smile


Cinta..., Saya berterima kasih pada kamu,


Kerana kamulah saya dapat mengenal dunia.
Kerana cinta ibu dan bapa,
Saya lahir ke dunia.
Kerana cinta yang terpancar di wajah anak-anak ,
Saya menjadi bersemangat bekerja.
Jika cinta itu seorang wanita,
Saya benar-benar ingin berterima kasih kepadanya.
Cinta membahagiakan saya.
Cinta menginspirasikan saya.
Jika cinta tu adalah seorang lelaki,
Saya ingin menawarkan diri untuk menjadi sahabat baiknya.
Ingin benar saya nyatakan dialah pendorong buat saya.
Selama ni cinta banyak memotivasikan saya.
Jika cinta itu adalah Anda,
Saya ingin menatap mata Anda,
Mengenali Anda,
Beramah-mesra dengan ahli keluarga anda,
Sebagai tanda terima kasih ikhlas dari hati saya.
Cinta Anda menyemarakkan inspirasi dalam diri saya.
Terima kasih kerana amat mengenali saya.






Info Baground Music St12-Biarkan Aku Jatuh Cinta

No comments:

Labels

DAPATKAN TEKNIK BAGI MENINGKATKAN JUALAN ANDA DIFACEBOOK SECARA PERCUMA. SILIK KLIK DISINI.