Selamat Datang ke ! Friendshipworlds2u Blog. Terima Kasih Diatas Kunjungan Anda.

Friday, January 7

Tutorial Asas belajar buat blog

Anda berminat untuk mempelajari teknik-teknik dan panduan percuma membina website atau blog pribadi sendiri? Memperkenalkan Tutorial Belajar Buat Google Blog percuma.


Tutorial belajar buat blog ini adalah bertujuan untuk berkongsi sedikit sebanyak tentang ilmu membina blog yang saya perolehi dari rakan-rakan lain diinternet. Semuanya saya perolehi dari rujukan ebook , tutorial dan kelas online yang saya terima dari rakan-rakan bloger lain yang berpengalaman kebanyakannya secara percuma. Justeru itu saya ingin berkongsi segala ilmu ini terutama kepada mereka yang berminat untuk menghasilkan website/ blog peribadi sendiri.

* Ini adalah salah satu blog anak didik saya berumur 13tahun detectiv conan

* Semua disini diberikan secara percuma anda tak perlu membayar satu sen pun, cuma jika tidak keberatan minta tolong share dibahagian bawah sekali dan sila tinggalkam komen anda .


* Kepada bloger-bloger lain yang telah lama dan pakar didalam bidang bloging ini saya harap anda sudi berkongsi ilmu. Bagi saya siapapun anda, saya tetap anggap anda adalah mentor dan sifu saya.

* Kepada mereka yang berminat dengan apa yang disampaikan ini, saya harap ilmu yang diberikan ini berguna untuk anda. Jika anda ada sebarang pertanyaan atau komen sila hubungi saya melalui mana-mana medium yang saya paparkan didalam blog ini samada melalui facebook,ym,twitter , e-mail atau join ruangan forum yang saya sediakan.

Akhir kata dari saya selamat belajar, selamat berkenalan, selamat berbloger

ASAS BINA BLOG

Bagi yang tidak mempunyai asas membina blog sila download ebook panduan penerangan asas bina blog (google blog) dibawah ini sebelum mengikuti tutorial yang seterusnya dan bagi yang telah mempunyai asas dan berminat untuk menambah baik blog, sila lihat ke tutorial yang seterusnya.

bina_blog_dalam_3minit

No comments:

Labels

DAPATKAN TEKNIK BAGI MENINGKATKAN JUALAN ANDA DIFACEBOOK SECARA PERCUMA. SILIK KLIK DISINI.