Selamat Datang ke ! Friendshipworlds2u Blog. Terima Kasih Diatas Kunjungan Anda.

Friday, March 18

Khas untuk Wanita Review Ebook Rahsia Menawan Hati Jejaka Idaman Terbongkar!

Ini merupakan panduan yang dicari-cari oleh semua wanita...

Saya yakin ramai di kalangan wanita di luar sana yang masih membujang kerana anda masih belum dapat memiliki jejaka yang anda idamkan. Walaupun sudah ramai lelaki yang cuba memikat anda, tetapi hati anda tetap dengan jejaka idaman dan igauan anda dan si dia sentiasa di hati anda. Tidak ada seorang pun yang dapat menggantikan tempatnya di dalam hati anda.

Saya tahu anda kecewa. Anda ingin memilikinya tetapi anda tidak yakin, tiada peluang dan anda sangat merendah diri apabila berhadapan dengannya. Tahukah anda bahawa di luar sana, terdapat ramai wanita yang tidak secantik Siti Nurhaliza, tidak sesempurna Maya Karin, tetapi mereka masih mampu dan berjaya memiliki jejaka idaman mereka? Ini adalah kerana mereka mengetahui satu rahsia yang mereka tidak mahu kongsikannya dengan anda!

Apa yang menjadi rahsia mereka selama ini ialah mereka mengetahui segalanya mengenai kelebihan dan kelemahan lelaki, mengenali mereka sedalamnya dan tahu bagaimana untuk menawan hati mereka! Semua ini telah dibongkarkan di dalam ebook Panduan Cinta Untuk Wanita. Ebook yang sangat comel ini telah menceritakan segala perkara mengenai lelaki dan bagaimana untuk menawan hati mereka.

Tidak akan ada maklumat yang sebegitu tepat sekiranya ia tidak ditulis oleh kaum lelaki sendiri. Bukan senang untuk memahami hati seseorang lelaki. Wanita perlu berusaha dan belajar sendiri bagaimana untuk memahami mereka. Kini, anda tidak perlu risau lagi! Dengan kewujudan ebook Panduan Cinta Untuk Wanita, saya percaya, perkataan “tidak yakin”, “tiada peluang”, “rendah diri” dan sebagainya tidak akan wujud lagi di dalam kamus hidup anda dan nantikan si dia menjadi milik anda buat selamanya.


Fakta yang wanita perlu tahu...


Baiklah saya akan dedahkan beberapa fakta yang akan buat awak terkejut. Kita mulakan sekarang...

  • Kejayaan sesuatu percintaan hingga ke jinjang pelamin adalah faktor kekuatan mental dan bukannya fizikal.
  • Awak tidak perlu bazirkan emosi awak kepada seseorang lelaki sehingga awak tahu dialah lelaki ideal bakal suami awak.
  • Di dalam dunia sekarang lebih ramai wanita yang tidak berkahwin berbanding lelaki!
  • Untuk berjaya di dalam percintaan, wanita perlu mengetahui kekuatan dirinya dan menggunakannya untuk memikat lelaki.
  • Lelaki ideal awak adalah satu dalam seratus ataupun mungkin satu dalam seribu! Jadi, awak perlu bertemu dengan banyak lelaki sehingga awak benar-benar menjumpai lelaki idaman awak.
  • Saiz badan dan fesyen pakaian awak tidak menarik perhatian lelaki tetapi sebaliknya bagaimana awak mengetengahkan penampilan diri dan pakaian awak. Itulah yang menarik perhatian lelaki.
  • Jangan bercinta dengan lelaki kerana awak rasa bersimpati dengannya!!!
  • Minda awak adalah aset yang terbaik.

Semua fakta di atas adalah fakta yang sangat tepat. Ketahui kenapa dan belajar bagaimana untuk berhenti daripada menunggu sang putera raja datang mengetuk pintu rumah awak! Letakkan diri awak di atas kerusi pemandu, cari putera idaman awak dan berbahagialah... dengan bantuan.. Panduan Cinta...

Itu bagi yang masih bujang. Bagaimana pula bagi mereka yang telah berkahwin


Rahsia Tawan Hati Suami


Semakin hari, peratusan penceraian pasangan yang berumah tangga semakin meningkat. Kadangkala, walaupun perkahwinan tersebut hasil daripada hubungan yang terbina sejak berbelas tahun dahulu, mereka tetap kecundang juga dengan perkahwinan yang hanya berusia beberapa hari atau bulan. Ada pula, hubungan sahaja yang bernama suami isteri. Tetapi, tempat tidur berasingan, si isteri masak untuk dirinya dan anak-anak sahaja manakala si suami makan di luar dan sebagainya.

Apabila ditanya, mereka akan menjawab, semua ini berlaku kerana mereka berdua sudah tidak sefahaman lagi. Benarlah kata orang, alam percintaan dan perkahwinan sangat berbeza. Sepatutnya, para isteri perlu menyedari bahawa amatlah penting untuk seseorang isteri mengenali dan mengetahui segala perkara mengenai suami , memahami dan mengenalinya. Sifat semula jadi seorang lelaki iaitu ego, memerlukan kita mengalah dalam segala hal. Lebih-lebih lagi, sudah termaktub bahawa jaminan syurga anda ada padanya.

Sebenarnya, tidak susah untuk menjaga hati seorang lelaki dan memastikan si dia setia dengan anda. Tidak banyak yang si dia inginkan dari anda. Cukuplah sekadar memahami apa yang mereka impikan dari seorang wanita. Malangnya, tidak ramai para isteri berjaya memahami si suami, gagal menawan hati si dia dan sebagainya. Ini adalah kerana anda tidak pernah mengetahui dan mengenali sikap dan perilaku seseorang lelaki.

Tawan hati suami anda kembali dengan Ebook Panduan Cinta Untuk Wanita! Ebook ini telah mendedahkan satu persatu bagaimana untuk menawan hati suami anda kembali. Ia menunjukkan anda bagaimana untuk memahami sikap, sifat dan kehendak seorang lelaki. Saya yakin anda mahukan perkahwinan yang berkekalan buat selamanya. Tiada rujukan terbaik selain daripada maklumat yang diberikan oleh kaum lelaki sendiri mengenai apa yang mereka impikan dari seorang wanita. Miliki ebook ini sekarang! Selepas ini, si dia akan berada di dalam dakapan anda kembali, merindukan belaian dan nafas anda dan anda adalah wanita terbaik di hati mereka.

INGIN MENDAPATKAN LEBIH BANYAK PANDUAN MENAWAN JEJAKA IDAMAN DAN SUAMI ANDA?

Memperkenalkan Ebook "Panduan Cinta Untuk Wanita!"

oleh Ridzuan Richie

Ebook ini ditulis dan dicipta khas bagi wanita yang mahu mencari cinta, atau mahu mengenali cinta yang sebenarnya. Panduan Cinta ini penuh dengan strategi cinta yang terbukti berkesan, semata-mata untuk membantu awak melihat dan mencari sama ada seseorang lelaki itu sesuai menjadi pasangan awak.




Dapatkan Ebook Panduan Cinta Untuk Wanita klik disini


r(Harga Pengenalan... Lepas ni naik RM40!)


RM30 + 3 Bonus Sedia Menanti daripada penulis ebook



BONUS #1 - Laporan 10 Tanda Lelaki Menduakan Awak!


BONUS #2 - 50 Senarai Movie Romantik!


BONUS #3 - Bantuan penulis ebook Ridzuan Richie Melalui Yahoo Messenger!

DAPATKAN EBOOK RAHSIA MENAWAN JEJAKA IDAMAN DITULIS DAN DIOLAH OLEH DR CINTA DENGAN KLIK DI GAMBAR DIBAWAH SEKARANG


No comments:

Labels

DAPATKAN TEKNIK BAGI MENINGKATKAN JUALAN ANDA DIFACEBOOK SECARA PERCUMA. SILIK KLIK DISINI.