Selamat Datang ke ! Friendshipworlds2u Blog. Terima Kasih Diatas Kunjungan Anda.

Thursday, April 14

kata mereka tentang kawan....

ni bukan kata aku tapi kata mereka tentang kawan....

betul ke....

kata mak, KAWAN tu ibarat lebah, habis madu sepah dibuang....... 

kata abah, KAWAN tu umpama bunga ros, dipandang cantik dipegang sakit..... 

kata atuk,KAWAN tu seperti air terus mengalir..... 

kata nenek, KAWAN tu bak bulan dipuja dan disanjung tp nun jauh di sana....

kate sedare, kawan tu mcm makanan, kawan makan kawan!! 

kata abang, KAWAN tu seperti lembu mengikut saje ape dikata........ 

kata kakak, KAWAN tu tak ubah macam durian bau je busuk tp sedap dimakan....

kata adik, KAWAN tu macam biskut sekejap ade sekejap takde....... 

kata saya, kawan tu tak kisahlah camner.. walaupun dia IBARAT LEBAH, UMPAMA BUNGA ROS, SEPERTI AIR, BAK BULAN, SEPERTI LEMBU, TAK UBAH MACAM DURIAN dan MACAM BISKUT!!! dia tetap kawan...

AMAZING walaupun kita mempunyai kekasih, tapi teman tetap paling setia.
walaupun kita punyai harta yg banyak, teman tetap paling berharga.

2 comments:

LINDAHERY said...

yeke??? zmn skg tak jumpe dh kawan yg betul2 KAWAN.. betul tak?? entah lah..saya dah serik nk mengaku seseorg tu kawan yg terbaik..sebab dah terkene...so saya anggap kawan2 tu biasa je...nothing special !!

teruna9752 said...

@LINDAHERYskrg ni mmg susah yg nk cari kwn yg gelak ketawa dan menangis...so ape pandangan anda kawan ttp kawan kan..dengan adik2 dan anak2 pun boleh berkawan

Labels

DAPATKAN TEKNIK BAGI MENINGKATKAN JUALAN ANDA DIFACEBOOK SECARA PERCUMA. SILIK KLIK DISINI.