Selamat Datang ke ! Friendshipworlds2u Blog. Terima Kasih Diatas Kunjungan Anda.

Saturday, May 14

Siapa jejaka melayu terakhir follower ke200

Hai seperti yang dijanjikan kali ini aku nak buat review pula blog follower aku yang ke-200...nak tau sape dia jejaka melayu terakhir tersebut...jeng..jeng..jeng..Piweet..nama samarannya...nama betul korang tau? aku pun taktau..kah..kah..kah.. sebab harini baru follow blog dia...aku rasa kerjaya dia cikgu..korang tengok url blog dia ada tulis teacher http://www.piweeteacher.blogspot.com/


so sape yang nak berkenalan dengan jejaka Piweet boleh ke blog beliau ok

Next blog review follower ke-300




      
Dah terlanjur korang terjenguk blog apa lagi try pilih tajuk kat bawah anak panah..he..he
          

5 comments:

mcm ni lah said...

bertuah nye cikgu tu

Piweet said...

hahaha....x sangka jd the lucky follower for this blog....terima kasih banyak....skurang2nya dapat promote blog saya....lgpu masih baru lagu dlm berblogging ni....anw thanks alot
entri terbaru : http://piweeteacher.blogspot.com/2011/05/ubat-untuk-menjadi-rajin.html

animous said...

alamak jejaka no 202 xde ke

crazycrispy said...

ish! kenapa xkena kat sy ni?aiyo.... sebelah tu je lg...sedey...lambat sikit... =(

dzuandiey said...

ha..betul dah tu...cikgu tu...cikgu...cikgu...huhuhu...

Labels

DAPATKAN TEKNIK BAGI MENINGKATKAN JUALAN ANDA DIFACEBOOK SECARA PERCUMA. SILIK KLIK DISINI.